Xplo’s

De Xplo’s eerder bekend onder de naam Shero’s (SHErpa en ROwans), wij zijn een gemengde groep van jongens en meisjes van 15 t/m 18 jaar.

De filosofie van ons draaien past bij je levensfase; je krijgt gaandeweg steeds meer vrijheid, verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Bij de Xplo’s worden de programma’s, kampen en andere activiteiten door de jeugdleden bedacht en georganiseerd. De Xplo’s worden ondersteund door een team van ervaren begeleiders die al langere tijd bij de scouting actief zijn.

Jezelf ontwikkelen in de vorm van organiseren, creativiteit en sociale vaardigheden is belangrijk maar het belangrijkste bij onze groep is plezier maken, lol hebben en gezelligheid !!

Wij draaien op vrijdag-avonden van 19:30 tot 21:30.

Ben je nieuwsgierig geworden ? Mail ons: xplos@scoutingtarcisius.nl of kom gewoon langs !